Video blog / Przeglądam

Cały lejek w tym że...

Zacznijmy od piaskownicy. Zaczynamy zabawę! W tym miejscu szukamy naszych grup docelowych, badamy teren, a kiedy już go zbadamy to schodzimy niżej lejka do ToFu. Top Of The Funnel. Góra lejka sprzedażowego. Wiemy kto reaguje na nasze reklamy, więc możemy podnieść stawkę. Ustawiamy reklamę z większym budżetem i tym przetestujemy obrazki. Najszerzej jak się da. Niech zbierze się poważna ilość. I właśnie teraz idziemy po więcej. Kierujemy reklamę do wszystkich, którzy odwiedzili naszą stronę, ale nie do tych, którzy coś kupili. Jesteśmy w MoFu. Middle Of The Funnel. Sam środek. Zwiększamy moc, ale... To nie znaczy zwiększamy budżet, wręcz przeciwnie, zmniejszamy! I zamieniamy te osoby w płacących klientów. Po to żeby na końcu skierować reklamę do BoFu. Bottom Of The Funnel. Na sam dół lejka sprzedażowego. Do wszystkich którzy porzucili koszyki. Boom! 

Zobacz całe video!

Cały lejek w tym że...

> Zobacz całe video >

No właśnie cały lejek w tym, że ustawianie reklamy na Facebook jest proste, ale są pewne zasady, w sumie też proste, każdej funkcji używaj do tego do czego została stworzona, inaczej lipa z zysków. 

Bądź cierpliwy. Uważny. Nagroda przyjdzie w odpowiednim momencie!

Nowy materiał w drodze...

[...]

[...]

> Nowy materiał w drodze >

[!?]